Integracions
A Qbed Consulting som especialistes en integracions amb aplicacions, sistemes i maquinàries de tercers, per fer-ho utilitzem protocols i sistemes estàndards que garanteixen la comunicació entre els diferents sistemes.
Aquestes integracions ofereixen una sèrie de beneficis per als centres sanitaris: la millora de l’eficiència, la comunicació i la col·laboració, la precisió de les dades, la capacitat d’anàlisi, la reducció de costos i una major flexibilitat.
Comptabilitat
Estem integrats amb els principals sistemes de comptabilitat, automatitzem la creació dels apunts comptables de les factures de pacients, mútues i entitats públiques generades pel centre sanitari.
- Registre directe d’apunts comptables
- Informes financers actualitzats en temps real
- Comunicació directa i instantània amb l’agència tributària (SII)
- Balanç de comptes de mútues, entitats públiques i pacients.
Farmàcia
El nostre mòdul de farmàcia s’integra amb robots de dosificació de fàrmacs, per tal d’automatitzar la preparació, l’emblistament i l’administració de la medicació pautada pels professionals mèdics.
Aquest sistema automatitza la farmàcia del centre sanitari i fa que la prescripció del professional mèdic i el tractament farmacològic que rep el pacient s’ajustin plenament i de manera perfecta, reduint els errors de medicació i incrementat l’estalvi i l’efectivitat. Aquesta integració proporciona també sistemes d’emblistament automàtic i semiautomàtic.
Laboratoris
Les nostres solucions integrades amb laboratoris de referència permeten automatitzar la gestió d’analítiques: sol•licitud de proves, obtenció de resultats i emmagatzematge de l’informe en la història clínica.
- Integració amb estàndards HL7 XML
- Catàleg de proves de laboratori
- Gestió d’analítiques sol•licitades per estat: pendents, processades i realitzades
- Gestió de pacients mitjançant la lectura de polseres identificatives del pacient
- Enviament de la sol•licitud de forma directa i automàtica al laboratori
- Obtenció de resultats directament en el QbedHIS i emmagatzematge en la història clínica del pacient
- Sistema d’avisos al metge sol•licitant i al pacient quan l’informe està disponible
- Consulta d’informes en el portal del pacient
- Avís de disponibilitat d’informes per SMS, correu electrònic o ambdós
PACS
Estem integrats amb els principals PACS, sistemes de patient book i els diferents equipaments i modalitats radiològiques. Dotem als centres de Radiologia i de Diagnosi per la Imatge d’una solució global per a la seva gestió, permetent un registre únic i consolidat del pacient i dels seus estudis, així com la consulta i distribució de les imatges dels estudis en el mateix RIS.
- Integració amb els principals PACS del mercat (Philips, DaiPacs, Udiat…)
- Càrrega automàtica de la WorkList segons modalitats i AeTittle
- Visualització integrada en el RIS de les imatges dels estudis radiològics
- Integració MPPS (Modality Performed Procedure Step) per informar el RIS quan s’ha realitzat l’exploració al pacient
- Integració dels informes radiològics bidireccionalment RIS-PACS i PACS-RIS
- Integració amb sistemes de Patient Book
Electrocardiogrames
L’eina d’integració amb sistemes d’electrocardiogrames proporciona una solució completa per a la gestió de les proves d’electrocardiografia.
- Subministrament dels electrocardiògrafs
- Integració completa amb QbedHIS mitjançant estàndards HL7 XML
- Sol•licitud d’electrocardiogrames mitjançant la lectura de polseres identificatives del pacient
- Gestió d’electrocardiogrames sol•licitats per estat: pendents, processats i realitzats
- Obtenció de resultats directament en el QbedHIS i emmagatzematge en la història clínica del pacient
Monitoratge de pacients
La solució d’integració amb aparells de monitoratge de constants vitals permet proporcionar una solució completa i avançada per al monitoratge dels pacients. Aquesta integració permet obtenir directament en el QbedHIS les constants i dades dels pacients monitorats:
- Subministrament dels aparells de monitoratge
- Integració completa amb QbedHIS mitjançant estàndards HL7 XML
- Gestió de pacients mitjançant la lectura de polseres identificatives del pacient
- Obtenció de resultats directament en el QbedHIS i emmagatzematge en la història clínica del pacient
- Gràfiques de constants
SEOGA
Qbed Consulting està integrat amb SEOGA el servei que optimitza i agilitza la tramitació i facturació de les assistències sanitàries en centres privats, aplicant les regles de baremat i negoci de les companyies asseguradores i comprovant que tota l’activitat es liquidi correctament.
- Registre únic i integral
- Regles de negoci de les companyies integrades en el programari
- Conciliació assegurada amb les companyies
- Informes actualitzats
Teleradiologia
El nostre sistema de radiologia s’integra amb diferents proveïdors de teleradiologia per permetre una col•laboració més ràpida i efectiva en el diagnòstic, tractament de pacients i elaboració dels informes radiològics.
- Accés a l’atenció medica garantit en tots els àmbits geogràfics
- Major rapidesa i eficiència en els serveis de diagnòstic
- Millorar en la qualitat del diagnòstic gràcies a la col•laboració dels diferents equips mèdics
- Reducció de costos
- Millora en l’atenció del pacient
Signatura digital
Integrem en les nostres solucions la signatura digital biomètrica i remota de documents. Oblidi’s d’imprimir i emmagatzemar documents en paper, tots els documents signats s’incorporen digitalment a la història clínica dels pacients.
- Envio de documents a les tauletes de signatura digital
- Visualització prèvia del document a signar
- Possibilitat de definir diversos signants
- Gestió de documents per estat: pendents de signar i signats
- Emmagatzematge del document signat en format PDF i amb la signatura totalment valida i legal, a la història clínica electrònica del pacient
- Signatura de tota mena de documents, com poden ser consentiments informats, documents de RGPD, informes mèdics, contractes…
- Garantim que el pacient pugui veure el que està signant (WYSIWYS)
- Oferim el màxim nivell de compliment i seguretat jurídica
- Permet la reducció de costos: estalvi d’impressió, fitxer físic, enviaments, temps de processos
- Garantia de neutralitat i assumpció de responsabilitat pel prestador del servei
- Redueix la possibilitat d’errors com la pèrdua d’informació (paper) amb una signatura electrònica qualificada.
- Millora l’experiència del pacient
Com funciona?
El signant comprova la informació
L’emissor completa les dades personals del pacient o de la persona responsable del pacient (familiar o tutor) i entrega al signant el document electrònic en una tauleta per garantir que pugui llegir el contingut.
Signatura del document
Si el signant està conforme, realitza la seva signatura sobre la tauleta, tal i como ho faria sobre paper.
Emmagatzematge del document
Un cop el document està signat s’emmagatzema en format PDF en la història clínica del pacient i el signant rep una còpia electrònica del document signat.
Oftalmologia
Gràcies a la solució integrada amb sistemes d’oftalmologia i el seu equipament es gestionen des del nostre HIS les imatges multimodals, les dades i els resultats de les proves realitzades als pacients en el servei d’oftalmologia.
- Subministrament dels aparells oftalmològics
- Integració completa amb QbedHIS mitjançant estàndards HL7 XML
- Gestió de pacients mitjançant la lectura de polseres identificatives del pacient
- Obtenció de resultats directament en el QbedHIS i emmagatzematge en la història clínica del pacient